$60 δις ξόδεψαν οι καταναλωτές πέρυσι στο App Store και Google Play Store
[ad_1]
To 2017 που μας πέρασε ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τους προγραμματιστές εφαρμογών και παιχνιδιών μιας και οι χρήστες smartphone όπως όλα δείχνουν δαπάνησαν περισσότερα χρήματα για τέτοιες λήψεις περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χρονιά.
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