Γεωργιάδης: «Υπάρχουν αυξήσεις στα ράφια - Tο

Γεωργιάδης: «Υπάρχουν αυξήσεις στα ράφια - Tο "καλάθι" συγκρατεί τις τιμές»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 20:39 Δημιουργία 09/01/23, 14:32
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Για ανατιμήσεις της τάξεως του 5-10% σε βασικά προϊόντα πρώτης ανάγκης έκανε λόγο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη.

Συγκεκριμένα, ο κ. Αδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΕΡΤ τόνισε: «Έχουν ξεκινήσει ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σε διάφορα προϊόντα, της τάξεως του 5-10% όπως σε γαλακτοκομικά, κρέατα, απορρυπαντικά και είναι ανατιμήσεις που έχουν να κάνουν με όλη την αύξηση του πληθωρισμού του τελευταίου τρίμηνου του έτους -το τελευταίο τρίμηνο δεν είχαμε καθόλου ανατιμήσεις- και όλη η πληθωριστική πίεση μου μαζεύτηκε σε διάφορα προϊόντα Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο, αποτυπώνεται στις αυξήσεις που κάνουν οι εταιρείες τον Ιανουάριο».

Ο κ. Γεωργιάδης επανέλαβε ότι το καλάθι του νοικοκυριού έχει συμβάλει στη συγκράτηση των τιμών σε βασικά προϊόντα, με το 50% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ να είναι από το καλάθι και υπενθύμισε ότι εξετάζεται η προσθήκη επώνυμων προϊόντων ενώ για το ενδεχόμενο να υπάρξουν και άλλα καλάθια του νοικοκυριού, ο υπουργός σημείωσε ότι θα ληφθούν αποφάσεις μετά από εξαντλητικό διάλογο με τους εμπλεκόμενους κλάδους.

Ο υπουργός Ανάπτυξης συμπλήρωσε ότι από την 1η Φεβρουαρίου θα είναι έτοιμη η πλατφόρμα της κάρτας αγορών για να ξεκινήσουν οι δικαιούχοι να υποβάλουν τις αιτήσεις και εντός του Φεβρουαρίου θα γίνουν και οι πρώτες πληρωμές, που πιθανότατα θα αφορούν όσους κάνουν αποδεκτή την ψηφιακή κάρτα.

Τέλος κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στις εκπτώσεις που κάνουν πρεμιέρα σήμερα και όπως είπε τα εμπορικά καταστήματα είναι υποχρεωμένα βάσει της νομοθεσίας, το ποσοστό έκπτωσης που αναγράφουν στις βιτρίνες τους να είναι σε σύγκριση της σημερινής τιμής με την τιμή προ 30 ημερών και όχι από αυτή πριν από μια εβδομάδα, για να αποφευχθούν οι πλασματικές εκπτώσεις ενώ υπογράμμισε ότι τα πρόστιμα είναι αυστηρά και κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρούν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου.

Αν σου άρεσε κάνε