«Greece DOES have a Winter»: Υποψήφια διεθνούς διάκρισης η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

«Greece DOES have a Winter»: Υποψήφια διεθνούς διάκρισης η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 13:42 Δημιουργία 04/10/22, 13:04
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Υποψήφιο για το βραβείο World's Best Tourism Film στα CIFFT «People's Choice» Award 2022 είναι το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ Visit Greece «Greece DOES have a Winter».

«Είμαι πολύ περήφανος γι' αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία», αναφέρει σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης

Αφού σημειώνει ότι η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός προορισμός για όλους τους μήνες του χρόνου υπενθυμίζει τα εξής: «Δεν μένουμε στα λόγια, προχωράμε με συγκεκριμένη στρατηγική και πρωτοβουλίες για να αναδείξουμε το ξεχωριστό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας».

Για να ψηφίσετε το φιλμάκι του Visit Greece κάντε κλικ στον ΕΔΩ μέχρι την Πέμπτη 20/10

Αν σου άρεσε κάνε