Βράβευση φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Βράβευση φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 15:26 Δημιουργία 18/04/22, 15:12
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Σε βράβευση φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΑ), κατά τη διάρκεια σχετικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο.

Συγκεκριμένα και στο πλαίσιο του μαθήματος «Σχεδιασμός Δημιουργικού και Διαφημιστικών Μηνυμάτων», 43 φοιτητές χωρισμένοι σε 10 ομάδες, σχεδίασαν και παρουσίασαν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά το τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο, ολοκληρωμένες επικοινωνιακές εκστρατείες, με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τους κανόνες ανταγωνισμού, την Επιτροπή Ανταγωνισμού και τις δράσεις της, από τις οποίες επιλέχθηκαν και βραβεύθηκαν τρεις ομάδες.

Τα βραβεία στους φοιτητές που διακρίθηκαν, δόθηκαν από τον πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού Ιωάννη Λιανό, παρουσία του αντιπρύτανη Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποδομών του ΟΠΑ, Κωνσταντίνου Δράκου, της αντιπροέδρου της ΕΑ Κέλλυς Μπενετάτου, στελεχών της διεύθυνσης Διεθνών Σχέσεων και Επικοινωνίας και του τμήματος Ψηφιακής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στελεχών του Γραφείου Διασύνδεσης και του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ΟΠΑ, καθώς και όλων των φοιτητών που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο μάθημα.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού, τόσο με τα προγράμματα Πρακτικής 'Ασκησης που διαθέτει, όσο και με τα μνημόνια συνεργασίας της με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΟΠΑ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΠΜΣ Msc in Energy Strategy, Law & Economics του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς), εκτιμά ότι αποδεικνύει εμπράκτως την εμπιστοσύνη και στήριξή της στη νέα γενιά επιστημόνων της χώρας μας παρέχοντάς τους τις ευκαιρίες εκείνες που χρειάζονται ώστε να αναδείξουν το ταλέντο τους και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις.

Περαιτέρω, όπως τονίζεται, τέτοιες πρωτοβουλίες κρίνονται απαραίτητες στο πλαίσιο προώθησης μίας κουλτούρας συμμόρφωσης στον ανταγωνισμό, με την ανάπτυξη στρατηγικής και δράσεων διάδρασης με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με σκοπό την πληροφόρησή τους για τις βλαπτικές συνέπειες στο κοινωνικό σύνολο των αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών και τον σχηματισμό μίας ευρύτερης κοινωνικής συμμαχίας υπέρ του ανταγωνισμού στη χώρα μας.

Αν σου άρεσε κάνε