Online supermarket: Τι αγόρασε και πόσα ξόδεψε ο μέσος καταναλωτής στο γ΄3μηνο

Online supermarket: Τι αγόρασε και πόσα ξόδεψε ο μέσος καταναλωτής στο γ΄3μηνο

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ UPD 12:06 Δημιουργία 27/10/21, 12:02
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή όσον αφορά τις αγορές του σε online supermarket κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς.

Σύμφωνα με το report που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group, η ανάπτυξη στο τρίτο τρίμηνο του 2021 διαμορφώνεται σε 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, εξειδικευμένη εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online supermarket αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 ευρώ (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία ποτών & αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.

Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.

Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί περιορίστηκε και η τηλεργασία η οποία είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές.

Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Αν σου άρεσε κάνε