Wind: Μαραθώνιο επικοινωνίας τον Αύγουστο με άλμα 122% στην κίνηση data

Wind: Μαραθώνιο επικοινωνίας τον Αύγουστο με άλμα 122% στην κίνηση data

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ UPD 11:01 Δημιουργία 09/09/21, 10:59
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Με αφορμή τα πρόσφατα αποτελέσματα που συγκέντρωσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind Ελλάς, φέτος το καλοκαίρι σημειώθηκε σημαντική αύξηση στη χρήση δεδομένων στο κινητό της δίκτυο.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η Wind, φρόντισε για ακόμα μία χρονιά ώστε όλοι οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν στις διακοπές τους στον αγαπημένο τους προορισμό, την απόλυτη εμπειρία του 4G/4G+ Δικτύου και σε αρκετές περιοχές και 5G.

Φέτος το καλοκαίρι, Έλληνες και ξένοι επισκέπτες επιδόθηκαν σε μαραθώνιο επικοινωνίας. Δεν σταμάτησαν να ενημερώνουν τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε σταθμό των καλοκαιρινών διακοπών τους. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της εταιρείας και που αφορούν στο Δίκτυο 4G, το αποκορύφωμα της καλοκαιρινής σεζόν ήταν o Αύγουστος και ειδικότερα η εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου με την επικοινωνία να απογειώνεται και τα δεδομένα στο Δίκτυο 4G να σημειώνουν αύξηση 122%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 (προ Covid).

Πελοπόννησος, Κρήτη, Ιόνιο, Κυκλάδες και Χαλκιδική φιλοξένησαν τους πιο δραστήριους επικοινωνιακά επισκέπτες και συνέβαλαν στη μεγάλη αύξηση της κίνησης δεδομένων του 4G δικτύου.

Την ίδια εμπιστοσύνη στο Δίκτυο της WIND επέδειξαν και οι ξένοι επισκέπτες της χώρας αυξάνοντας την κίνηση roaming κατά 50% σε σχέση με το 2019. Τη μεγαλύτερη κατανάλωση σε δεδομένα έκαναν οι Άγγλοι, ενώ ακολούθησαν οι Ιταλοί και Γερμανοί επισκέπτες.

Και φέτος οι παραθεριστές δεν αποχωρίστηκαν τα social media, με το YouTube να αναδεικνύεται πρωταθλητής της διαδικτυακής επικοινωνίας, ενώ ακολούθησαν Facebook και Instagram.

Η επικοινωνία στο δίκτυο της Wind καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου λειτούργησε απρόσκοπτα και ανταποκρίθηκε απόλυτα στην εκρηκτική αύξηση της ζήτησης στις τουριστικές περιοχές, ενώ το εξειδικευμένο προσωπικό παρακολουθούσε σε 24ωρη βάση το δίκτυο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας μέσα από τα συστήματα του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης, καταλήγει η ανακοίνωση.

Αν σου άρεσε κάνε