Τράπεζα Πειραιώς: Σχέδιο αναβάθμισης προσβασιμότητας και εξυπηρέτησης των ΑμΕΑ

Τράπεζα Πειραιώς: Σχέδιο αναβάθμισης προσβασιμότητας και εξυπηρέτησης των ΑμΕΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ UPD 23:24 Δημιουργία 23/11/22, 23:11
Αρθρογράφος: Newsroom
NEWSROOM

Ένα διευρυμένο καινοτόμο πλαίσιο δράσεων και πρωτοβουλιών ειδικά σχεδιασμένων για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης σε 'Ατομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) παρουσίασε η Τράπεζα Πειραιώς.

Όπως ανακοινώθηκε, η συνεχής αναβάθμιση της τραπεζικής εξυπηρέτησης των ΑμεΑ αποτελεί σταθερή δέσμευση της τράπεζας και διευρύνει περαιτέρω το πλαίσιο των πολύπλευρων δράσεων που υλοποιεί υπηρετώντας την αξία της κοινωνικής συμπερίληψης, με στόχο τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας ισότιμων ανθρώπων. Οι δράσεις αυτές υλοποιούνται μέσω του προγράμματος EQUALL που υποστηρίζει την κοινωνική ισότητα μέσα από την εξάλειψη κοινωνικών διακρίσεων, αποκλεισμών και έμφυλων στερεοτύπων. Η Τράπεζα Πειραιώς, αξιοποιώντας καινοτόμες λύσεις και σύγχρονες τεχνολογικές και ψηφιακές εφαρμογές, έχει υλοποιήσει την τελευταία επταετία σημαντικά έργα για τη διασφάλιση της ισότιμης και ανεμπόδιστης πρόσβασης των ΑμεΑ με στόχο την ολοκληρωμένη τραπεζική τους εξυπηρέτηση. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί σε στενή συνεργασία με τους αντίστοιχους φορείς, ομοσπονδίες και συνδέσμους, οι οποίοι έχουν συνεισφέρει σε ουσιαστικό βαθμό στην προσαρμογή και εξέλιξη του τρόπου λειτουργίας της τράπεζας.

Όπως επεσήμανε κατά την παρουσίαση, ο πρόεδρος της Τράπεζας, Γιώργος Χαντζηνικολάου: «Στόχος μας είναι να συνδράμουμε στην αλλαγή κουλτούρας στην κοινωνία και στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος ισότητας και συμπερίληψης όλων των πολιτών, χωρίς αποκλεισμούς. Η τράπεζα είναι στρατηγικά δεσμευμένη να υποστηρίζει τη μετάβαση της οικονομίας και της κοινωνίας μας σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης και αυτό προϋποθέτει την ισότητα, την εξάλειψη των διακρίσεων, τις ίσες ευκαιρίες και την ελεύθερη προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των ανθρώπων».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου, τόνισε: «Η Τράπεζα Πειραιώς είναι διαχρονικά πρωτοπόρος στο χώρο της ψηφιακής τραπεζικής με στόχο πάντα να προσφέρει τις πλέον αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Πιστεύουμε πως η τεχνολογία δεν είναι κοινωνικά ουδέτερη. Η τεχνολογία πρέπει να είναι ανθρωποκεντρική και είναι στο χέρι μας να αξιοποιούμε τις εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο, με γνώμονα ακριβώς τις μεγάλες αξίες που θέλουμε να υπηρετούμε. Και κορυφαία αξία είναι η ισότητα των ανθρώπων σε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για οποιοδήποτε λόγο και σε οποιοδήποτε επίπεδο».

Λαμβάνοντας το λόγο ο εκπρόσωπος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) και πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών, Δημήτρης Σηφάκης επισήμανε: «Η μακροχρόνια συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς είναι πολύ σημαντική, καθώς όλα αυτά τα χρόνια έχουν δημιουργηθεί από κοινού καινοτόμες εφαρμογές που διευκολύνουν την καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρία, ενισχύουν την προσβασιμότητα στις τραπεζικές υπηρεσίες και τα προϊόντα και ενισχύουν την κοινωνική συμπερίληψη».

Το πλαίσιο των τραπεζικών υπηρεσιών που παρέχονται σε ΑμεΑ διευρύνεται περαιτέρω με νέα καινοτόμα έργα όπως:

Η υπηρεσία Digital Onboarding που υποστηρίζει την εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα χωρίς την ανάγκη επίσκεψης στο κατάστημα και αυτοπρόσωπης κατάθεσης δικαιολογητικών. Τα κύρια πλεονεκτήματα της εν λόγω υπηρεσίας είναι:

-Η εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα.

-Για τα άτομα με οπτική αναπηρία, δεν απαιτείται πλέον η παρουσία δύο μαρτύρων για την έναρξη της τραπεζικής σχέσης.

-Δεν απαιτείται προσέλευση του πελάτη στο κατάστημα.

Το «Ταμείο από Απόσταση». Μια καινοτόμος υπηρεσία που περιλαμβάνει:

-Ταμίες εκπαιδευμένους στη νοηματική γλώσσα.

-Σήμανση braille στο μηχάνημα, που επιτρέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών από άτομα με οπτική αναπηρία, χωρίς να απαιτείται η παρουσία δυο μαρτύρων.

-Εργονομικό χώρο συναλλαγών, σε εύκολα προσβάσιμο ύψος για τα άτομα σε αμαξίδιο.

Επιπλέον, προβλέπεται Η αντικατάσταση του συνόλου των καρτών με νέες που φέρουν σύστημα γραφής braille με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία, καθώς το μήνυμα θα διαχυθεί σε όλους τους πελάτες της τράπεζας και η εγκατάσταση συστήματος φωνητικής υποστήριξης σε ένα μεγάλο μέρος του ΑΤΜ δικτύου, το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών από πελάτες με οπτική αναπηρία.

Επίσης, όπως ανακοινώθηκε η Τράπεζα Πειραιώς, δωρίζει συμβολικά ένα κουτάβι στο κέντρο «Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδας» προκειμένου να δοθεί σε κάποιον που το έχει ανάγκη, δίνοντας το έναυσμα για την επέκταση αυτής της δράσης.

Αν σου άρεσε κάνε